Rebecca Zetterlund; www.bexiii.blogg.se / Klicka på bilden så kommer hennes blogg fram ;)






1.Hur länge har du bloggat?
Jag började blogga i maj 2008, så det är snart ett år sen :)

2.När börja du blogga "Seriöst"?
I början var jag ganska bestämd och tänkte att jag skulle blogga seriöst med uppdateringar varje dag! Men efter ett tag blev det tråkigt eftersom jag inte hade något att "blogga om". Senare kom jag igång igen och jag har bloggat varje dag sen dess.

3.Vad fick dig och börja blogga?
De flesta kompisarna hade skaffat en blogg plus att jag började läsa några och jag tyckte det verkade kul! För jag trodde verkligen inte att det skulle vara så "svårt" att få en populär blogg. Redan efter första inlägget trodde jag att det skulle ramla in kommentarer, vilket inte var fallet! Men jag tycker det är jätte kul när jag får kommentarer om att min blogg är bra eller så! Jag blir jätte glad :D

4.Tjänar du pengar på din blogg?
Nej, jag tjänar inga pengar. Jag har tänkt på att sätta upp annonser, men har inte orkat det!

5.Vad är dina intressen?
Jag går på en musiklinje så mitt största intresse är ju musik. Sen så brukar jag hänga med kompisar, fota och allt möjligt annat skumt! Jag älskar att träna så det blir många besök på gymmet. 

6.Har du husdjur?
Jag har en hund som heter Tessa. Hon blir 6 år i maj och är en Airdaleterrier :)

7.Vad för musik-stil har du?
Haha, jag älskar alltid när den här frågan dyker upp! :D många som ser mig får första intrycket att jag är en pop/r&b tjej, men så är inte fallet! Jag lyssnar på heavy - death - och blackmetal! Mina favoritband är bland annat children of bodom, dead by april, bring me the horizon m.fl. jag lyssnar så klart på annan musik också, men metal ligger mig närmast!

8. Har du någon idol?
Jag har ingen idol direkt, men det finns många människor som jag beundrar! några ex. är Christina Aguilera, Amy Lee och Hayley Williams i Paramore

9.Ser du upp till han/hon? Isåf varför?
Alla de tjejerna har samma sak gemensamt: De sjunger så j*vla bra! Därför är det en stor inspirationskälla för mig, speciellt Christina som jag har gillat sen jag var liten. 

10.Vad är ditt drömjobb?
Jag har många drömjobb! Först och främst modell eller artist, men också skådespelerska! Alla de jobben har stor konkurrens eftersom det är många som vill bli just de yrkena! Jag har gjort några modell sessioner och hoppas på att få göra flera och större! Mitt "reservjobb" är flygvärdinna!

11. Har du framtids planer eller ska det bara rulla?
Jag ska åka antingen till USA eller Australien som utbytesstudent så jag hoppas på att få reda på lite mer vad jag vill bli. Engelska är bra att kunna hela tiden så det är mest därför. Sen så funderar jag på att studera i USA efter gymnasiet.

12.Vilka bloggar brukar du läsa?
www.Kenzas.se
www.wysteriiasblogg.se
 www.gaybloggen.com
www.uui7.devote.se
www.dummalillasyster.devote.se
www.coolbunny.devote.se
www.baarajaag.blogg.se
www.molnboanna.blogg.se

13. Hur många besökare har du ungefär per dag?
Oj, det är inte alls många! Mellan 15 och 30 stycken! Men jag är glad för det lilla ändå :)

14.Hur länge tänker du fortsätta med bloggen?
Så länge som jag tycker det är kul. Och har tid! Det krävs mer än en dålig dag för att få mig att sluta blogga ;)

15.Hur känns det och vara med i våran första intervju?
Det känns bra :D och kul att vara den första :)

16.Har du varit med om fler intervjuer eller är det din första?
Jag har inte varit med i intervjuer om min blogg förut, om det är den sorten ni menar. Annars har jag blivit intervjuad i radio och för en tidning förut :)


Tack Rebecca!

Kommentarer
Postat av: Robin ^^

åh vad bra det blev :D tack snälla ni! :D

2009-03-08 @ 16:31:05
URL: http://bexiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0