The hills bloggen: http://www.mtvthehills.blogg.se




Klicka här för att komma till bloggen

1.Vart får du allt info om The Hills om?
Internet, sidor som skriver om kändisar, där brukar det ofta finnas mycket info, men oxå på The Hills stjärnonas bloggar och hemsidor.

2.Varför började du skriva om The Hills?
Jag älskar det! Jag skriver exakt vad jag tycker och ser om någon annan tycker likadant som mig :)
 
3.Finns det annat du följer än The hills?
The City, som är Whitneys egna serie. Gossip girl och 90210 :)

4.Hur många besöker din blogg ungefär varje dag?
Ungefär 20 - 30 men jag vill gärna ha mer besökare :)

5.Hur länge har du haft den här bloggen?
Cirkus 4 månader :)

6.Har du bloggat om något annat förut?
Neej, eller jo jag hade en blogg om Heidi i The Hills, men jag tyckte det va onödigt att ha en om henne med eftersom jag skriver samma saker i mtvthehills bloggen ;)

7.Hur gammal är du?
17, fyller 18 i augusti :)

8. Varför ska Lauren sluta medverka i The Hills? Liksom det är ingen "höjdare" direkt utan henne.
Tyvärr så orkar hon inte med det mer. Jag tycker det är jätte synd och tror inte det kommer bli så himla kul utan henne i serien- hon är ju liksom huvudpersonen och det är ju henne man vet allt om. Jag tycker det blir tråkigt att hon inte är med mer eftersom man har följt hennes liv i 5 år sen får man helt plötsligt inte veta något mer :(

9. Favoriter på The Hills?
Whitney och Lauren

10. Nämn 3 du älskar och 3 du hatar.
Lauren, Heidi och Whitney. Hatar gör jag nog som de flesta - Spencer. Ingen mer ;)

11. Sista frågan, Vem ser du upp till i pogrammet?
Lauren, vem vill inte leva hennes liv? :o


Tack Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0